SİNEMA

10 yıl aradan sonra 'İnşaat 2'nin çekimlerine başlandı!

Bundan 10 yıl önce sinema perdesinde oldukça ses getiren ve festivallerde birçok ödülün sahibi olan 'İnşaat' sinema filminin devamı 'İnşaat 2'’nin yıl sonuna doğru seyirci ile buluşması planlanıyor.



Ömer Vargı’nın açılış konuşmasını yaptığı toplantı oldukça neşeli geçti. Yönetmen Vargı, filmin ilkinden çok daha fazla ses getireceğinin altını çizdi. Oyunculardan Emre Kınay filmin devamının çekilmesini sabırsızlıkla beklediklerini 10 yıl sonra da olsa yine aynı sette buluştukları için heyecanlı olduklarını belirtirken, Şevket Çoruh da İnşaat filminin kariyerinin ilk sinema filmi olması bakımından önem taşıdığını ve 10 yıl sonra yine filmin devamında Sudi karakterini canlandıracağı için memnun olduğunu dile getirdi.
'İnşaat 2' adlı sinema filminin çekimlerine 10 yıl aradan sonra başlandı.
Şevket Çoruh, Emre Kınay ve Bülent Kayabaş 'İnşaat 2' sinema filminde.

'İnşaat 2' sinema filminden bir enstantane.

'İnşaat 2' sinema filminin oyuncuları toplu halde.